VZD informācija korporatīvajiem klientiem un pašvaldībām:
Valsts zemes dienests no 2012.gada 28.decembra līdz 2013.gada 1.janvārim plāno veikt uzlabojumus informācijas sistēmās un, ņemot to vērā, gada nogalē ir paredzētas šādas izmaiņas klientu apkalpošanā:
19., 20., 21. decembrī pieņemtajiem pasūtījumiem, ja tos tehniski nebūs iespējams izpildīts noteiktajā termiņā, izpildes termiņš tiks pagarināts par divām darba dienām.
27. un 28. decembrī jaunus pasūtījumus nepieņemsim, taču izsniegsim sagatavotos dokumentus atbilstoši noradītajai saņemšanas vietai klientu apkalpošanas centros Kuldīgā, Liepājā, Ventspilī, Daugavpilī, Rēzeknē, Jūrmalā, Rīgā, Cēsīs, Gulbenē, Madonā, Valmierā, Jelgavā, Jēkabpilī.
Citos klientu apkalpošanas centros, tajā skaitā Korporatīvo klientu apkalpošanas centrā, klientu apkalpošana nenotiks.
Pasūtījumus, kas būs saņemti 27. un 28.decembrī pa pastu vai elektroniskajā pastā, apstrādāsim un reģistrēsim 2013.gada 2.janvārī.
Detalizēta informācija par klientu apkalpošanas centru darba laikiem ir pieejama Dienesta mājas lapā http://www.vzd.gov.lv/kontakti/
Neskaidrību gadījumā lūdzam zvanīt uz informatīvo tālruni 67038800.
2012-11-30
VZD informē
|
|