Notiek svarīgs pētījums par sporta sponsorēšanu - par Latvijas sponsorēšanas efektiem, par Latvijas sporta federāciju sadarbību ar sponsoriem, par Latvijas populārāko sporta veidu. Ir svarīgi iegūt iedzīvotāju viedokli no visiem Latvijas novadiem, lai pētījumā iegūtie dati būtu reprezentatīvi – objektīvi.
Aptauja ir paredzēta pilnīgi visiem – gan sporta skatītājiem, gan vienkāršiem garāmgājējiem. Tāda ir sponsorēšanas būtība – censties uzrunāt ikviena cilvēka zemapziņu, investējot naudu spēlētājos, komandās vai čempionātos, pretī saņemot publicitāti.
Konkrētāk pētījums ir vērsts uz to Latvijas sporta federāciju sadarbību ar sponsoriem, kas reprezentē:
1) Latvijā populārāko sporta veidu;
2) Latvijā straujāk augošo sporta veidu;
3) Latvijas apmeklētāko sporta veidu;
4) Latvijas federāciju ģenerālsponsoru sasniegtajiem efektiem;
5) Latvijas sportā novērotus izņēmuma gadījuma vai specifiskus sponsorēšanas gadījumus.
Pētījumu veic neatkarīgais mediju pētnieks Kristaps Zaļkalns. Iepriekš apbalvots par izcilu sporta pētniecību Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātē. Aptaujas rezultāti parādīs sporta sponsorēšanas kvalitātes un iespējamos uzlabojumus konkrētos. Šī ir lakoniska, taču ārkārtīgi būtiska daļa no pētījuma. Anketas aizpilde prasīs aptuveni 7 - 8 minūtes. Iegūtie dati palīdzēs Latvijas sportam piesaistīt investīcijas un pilnveidot esošo situāciju.
Anketu var aizpildīt šeit: http://webanketa.com/forms/68skgdsn5wv6ae9mc8rkjcg/
2012-05-14
Sporta sponsorēšana Latvijā
|
|